بی دریغ باش مثل باران.....

بی دریغ باش مثل باران.....

حرف هایی ازجنس باران

زیبایی

ممکن است عاشق زیبایی کسی شوید،

اما یادتان باشد که درنهایت

 مجبورید باسیرت او زندگی کنید

نه صورتش...



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت12:50---27 بهمن 1392
سلام عزیزم.عالیه خیلی عالیه . موفق باشی عزیز دلم


تسنیم
ساعت10:55---26 بهمن 1392
مرد خردمندی در کوهستان سفر می کرد.

به مسافری رسید که گرسنه بود .مرد خردمند کیفش راباز کرد تا در غذایش با سافر شریک شود.مسافر گرسنه سنگ قیمتی و زیبایی را در کیف او دید از آن خوشش آمد و از او خواست که آن سنگ را به وی بدهد.

مرد خردمند هم بی درنگ، سنگ را به او داد.

مسافر بسیار شادمان شد و از این که انس به او روی کرده بود ،از خوشحالی سر از پا می شناخت.او می دانست که جواهر دری با ارزش است که تا آخر عمر می تواند راحت زندگی کند؛

ولی چند روز بعد، مرد مسافر به راه افتاد

تا هر چه زودتر آن مردخردمند را پیداکند؛

بالاخره هنگامی که او را یافت ، سنگ قیمتی را به او پس داد و گفت: « خیلی فکر کردم .می دانم این سنگ چقدر باارزش است ،

اما آن را به تو پس می دهم با این امید که چیزی ارزشمند تر از آن به من بدهی.

اگر می توانی آن «محبتی» را به من بده

که به تو این قدرت را داد که این سنگ را به من ببخشی.» «قدرت جسمانی گذراست ، اما قدرت روحانی پایدار خواهد بود. »

سروانتس

«برگرفته از کتاب تو ، تویی »
پاسخ:جالب بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لینک های مفید

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 595
بازدید کل : 36984
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 520
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد موزیک آنلاین

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس