بی دریغ باش مثل باران.....

بی دریغ باش مثل باران.....

حرف هایی ازجنس باران

به سلامتی

به سلامتی پسری که پول های تا شدش رو آروم گذاشت

جلوی فروشنده و گفت:

برای روز پدر یک کمربند می خواهم..

فروشنده:

چه جنسی باشه؟

پسر کوچولو:

....

...

..

.

فرقی نمی کنه فقط دردش کم باشه...



نظرات شما عزیزان:

Zahra sahraian
ساعت16:29---7 مرداد 1393
Bezanb ast jhahgaro be eftekhar hamchin pesari
پاسخ:بزن به سلامتيه


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت12:17---4 مرداد 1393

پاسخ:خیلی غم انگیزه


محمد و مونا
ساعت5:38---4 مرداد 1393
مــــــامــــــان!!!

لحافه من آبی بود چرا رنگش سفـــید شده؟؟؟

بالشتم از پنبــــه بود چرا مثل سنگ شده!!!

بابایی تو که میدونستی از تاریکی میترســم, چرا لامپ روشن نکردی؟؟؟

مگه داره بارون میاد!!!اخه همه جا بو خـــاک میده......

من که دیروز حموم بودم, چرا منو شستن!!!

عشـــقم چرا گریه میکنـــــی؟؟؟آروم باش

مگه زنده بودم ارزشمو فهمیدی؟!؟!؟!؟!؟!....
*آپم*
پاسخ:خیلی زیبا بود


sajjad
ساعت4:51---4 مرداد 1393
آخ خداااااا ..پدر من یه نعمته اصلا از طرف خدا برق نگاهش معنی عشقه
پاسخ:خدا سایه شون رو از بالای سرتون کم نکنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لینک های مفید

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 263
بازدید کل : 36385
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 520
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد موزیک آنلاین

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس