بی دریغ باش مثل باران.....

بی دریغ باش مثل باران.....

حرف هایی ازجنس باران

خداحافظی موقت.....

با سلام خدمت دوستان عزیز

همان طور که خودتون می دونید امتحان ها داره شروع میشه

و من باید برم درس هایم رو بخونم تا بهترین نتیجه رو که می خواهم بدست بیارم

و مجبورم یه مدت در خدمت شما دوستان عزیز نباشم

از شما دوستان عزیز یک خواهش کوچولو دارم

خواهش من اینه که واسم خیلی دعا کنید

آخه امسال قراره من انتخاب رشته کنم و یکم سردرگم هستم

به هر حال دفعه بعد که وبلاگم رو به روز می کنم

21 خرداد می باشد

ببخشید که سرتون رو به درد آوردم

 



نظرات شما عزیزان:

nima
ساعت6:08---29 ارديبهشت 1393
با تشکر از شما
پاسخ:خواهش


sajjad
ساعت22:19---26 ارديبهشت 1393
منتظرتونم تا با خبر خوش موفقیت برگردید
پاسخ:ممنون


fatemeh
ساعت12:43---21 ارديبهشت 1393
ایشالله که موفق شی من خودمم امسال باید انتخاب رشته کنم به نظر من اول ببین کدوم رشته رو دوست داری بعد از اون تو کدوم مهارت داری و بعدش اینده شغلی خوبی داره یا نه اینا میتونه بهت کمک کنه تصمیم بگیری موفق باشی.


پاسخ:ممنون تو هم موفق باشی مرسی از راهنمایی خوبت


بــــــردگی کلمات
ساعت13:02---19 ارديبهشت 1393
بسم الله

سلام





ذره ذره هــر چه بـــود از من گرفت



دیـر دانستم که گیتی رهزن است
پاسخ:زیبا بود


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت19:32---18 ارديبهشت 1393
سلام فاطیمای عزیز! دعا می کنم که انشاءالله با موفقیت امتحانات رو به پایان برسونی و رشته ای رو که دوست داری انتخاب کنی ...
پاسخ:مرسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لینک های مفید

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 520
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد موزیک آنلاین

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس