بی دریغ باش مثل باران.....

بی دریغ باش مثل باران.....

حرف هایی ازجنس باران

معجزه خاک تربت کربلا

این نوشته زیر را حتما بخوانید

واقعیتی است که برای مادرم اتفاق افتاد

و من به معجزه ی خاک تربت کربلا پی بردم

هفته اول عید مادرم و پدرم به کربلا رفته بودند

مادرم تعریف می کرد

شب دوم بود که به کربلا آمده بودیم

و من درحرم حضرت عباس(ع) به تنهایی نشسته بودم

و سنگ کربلایی که بر روی آن نماز خوانده بودم جلویم بود

که یک خانم قزوینی باحجاب که در کنارم نشسته بود

ازمن سوال کرد این سنگی که جلویتان است چیست؟

مادرم می گفت برایش توضیح دادم که این تکه سنگی است که پس از

تعویض سنگ های قدیمی حرم امام حسین(ع) حدود شصت سال

میزبان زائران حسینی بوده.

مادرم می گفت این خانم قزوینی به محض این که شنید آن سنگ را در

بغل گرفت وشروع به بوسیدن آن و گریه کردن کرد

مادرم یک عادتی که دارد وقتی با یک سنگ کربلا در مسجدی،حرم ائمه ای نماز می خواند

اگر کسی آن را بردارد و به آن دل ببند و دلش راهی کربلا شود آن سنگ را به عنوان تبرک

به آن ها میدهدالان هم مطابق حرف بالایم مادرم آن سنگ را به خانم 

قزوینی به عنوان تبرک میدهد

ابتدا قبول نمی کند ولی با اصرار مادرم قبول میکند.

ایشان می گوید مادری سید دارم که هر دعایی میکند مستجاب می شود

و خیلی معتقد به این چیز های تبرک میباشد

مادرم به او می گوید ما حتی خاک تربت هم داریم.

مادرم می گوید که یکی از دوستان شوهرم

در حرم امام حسین و حضرت ابوالفضل(ع) کار می کند و دائم این چیز های متبرک به ما میدهد

مادرم به ایشان می گوید:ما الان هم خاک تربت به همراه داریم.

خانم قزوینی از مادرم در خواست می کند که آدرس هتل شان در کربلا را به او بدهد

تا آخر شب به هتل مادر و پدرم برود و خاک تربت رابگیرد

ولی بعد به مادرم می گوید احتمال دارد که نتوانم بیایم و بعد خیلی حالش دگرگون می شود

در این لحظه اشاره به دخترش که کمی دورتر از آنها بوده می کند و می گوید

این دخترم است دانشجوی رشته بهداشت حرفه ای در دانشگاه شاهرود می باشد

مادرم در این لجظه می گوید من یک دختر دایی دارم که دقیقا همین رشته ودر همین دانشگاه درس می خواند

این خانم سریع دخترش را صدا میزند و دخترش بعد از سلام و احوال پرسی با مادرم

اسم دختر دایی مادرم را می پرسد وبعد از شنیدن اسم دختر دایی مادرم با کمال تعجب می گوید از هم اتاقی هایم است

و یکی از صمیمی ترین دوستانم در دانشگاه.خانم قزوینی و مادرم خیلی خوش حال می شوند چون به واسطه

دختر دایی مادرم خاک تربت به دست آن ها می رسد ممکن است در ذهنتان این سئوال پیش بیاید که چطور؟

وقتی که دختر دایی مادرم قرار است به دانشگاه برود ما بسته متبرک خاک تربت را به او میدهیم و در شاهرود

به دختر خانم قزوینی می دهد و دختر خانم قزوینی هنگام باز گشت از دانشگاه وقتی که به قزوین می رود این بسته را به دسته مادرش می رساند

و این گونه بود که من به خاک تربت  ومعجزه هایش فوق العاده ایمان پیدا کردم

که چقدر دنیا کوچک است و امام حسین این خاک را به دست عاشقان حسینیش می فرستد

السلام علیک یا ابا عبدالله

 



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت14:04---28 فروردين 1393
امسال عید کربلا بودم،ممنون که این خاطره قشنگ رو گذاشتی...
پاسخ:جالبه خوش حالم که دوست داشتین


ثنــای دوست داشتنی
ساعت23:56---27 فروردين 1393
سلام فاطیما جون ، من روز اولی که این مطلبو نوشتی نظر گذاشتم ولی نمی دونم چی شده ، ارسال نشده یا که شما تایید نکردید به هر حال پست زیبایی بود و زیارت پدر مادرتون هم قبووووول
پاسخ:نظرتون تایید شد ولی من یه تغییر تحول کوچولو در متنش ایجاد کردم و اون مطلب و حذف کردم و جدید نوشتم به همین دلیل نظرتون نبود وگرنه من نظر شما رو تایید کرده بودم خواهش میکنم دیگه ناراحت نباشید و بخندید...ثنا جون هم ببوسید.


زهرا
ساعت20:17---27 فروردين 1393
خوشبحالت فاطیما جونم که رفتی اونجا...

السلام علیک یا حسین ابن علی(ع)..
پاسخ:من یک بار کربلا رفتم ولی این بار سعادت نداشتم که به همراه مامان و بابام بروم انشاالله طعم شیرین زیارت سیدالشهدا رو تجربه کنی عزیزم


ツღ✘ⓚⓘⓜⓘⓐ✘ღ ツ
ساعت17:39---24 فروردين 1393


نرگس
ساعت7:37---24 فروردين 1393
فاطیما خانم سلام..خیلی شیرین تعریف کردیاین خاطره رو...معلومه که تربت امام حسین هم معجزه است...ایشالله به زودی قسمت خودت بشه عزیزم.
پاسخ:مادر و پدرم برای بار دومشون بود که به کربلای معلی می روند و من هم یک بار رفتم ولی بار دوم سعادت نداشتم که به پابوس سیدالشهدا بروم انشاالله طعم شیرین زیارت کربلا را تجربه کنید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لینک های مفید

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 593
بازدید کل : 36982
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 520
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد موزیک آنلاین

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس