بی دریغ باش مثل باران.....

بی دریغ باش مثل باران.....

حرف هایی ازجنس باران

سیمان

دوستی مثل سیمان خیسه

که هر قدر بمونی رفتنت سخت میشه

اگر هم بری جای پایت

باقی می مونه...



نظرات شما عزیزان:

ツ♪✘ ⓛⓐⓨⓐⓐ✘ ♪ ツ
ساعت20:18---11 فروردين 1393
زیبابود

✽✿kimia✿✽
ساعت11:54---9 فروردين 1393

پاسخ:چیه خوشت نیومد...


sajjad
ساعت10:14---7 فروردين 1393
آپ نمیکنی آبجی؟؟؟
پاسخ:ببخشید


الناز
ساعت12:02---5 فروردين 1393
سلام عزيزم
من و فائزه جون مسابقه ي هفت سين برگزاركرديم...ازت دعوت ميكنم كه بياي به وبمون و اوني رو كه خوشگلتره انتخاب كني....ممنون ميشم اگه بياي


Kh
ساعت12:05---28 اسفند 1392
سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند

که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی

قصه عشق “انسان” بودن ماست . . .
پاسخ:ممنون


ریحانه
ساعت11:05---27 اسفند 1392
لایک

زیبا بود
پاسخ:لطف داری


ثنــای دوست داشتنی
ساعت22:58---26 اسفند 1392
بسیار زیبا فاطیماجون
پاسخ:لطف داری


m
ساعت17:32---26 اسفند 1392
دوستان خوب مثل ستاره های آسمانند!

حتی اگه نبینیشون، خیالت راحته که هستن!







سلام دوست خوبم!

شما برای من نظر گذاشته بودید؟؟!!!

آخه آدرستونو نذاشتید، اما من قبلا نظراتونو تو وبلاگ ثنای دوست داشتنی دیده بودم!

وبلاگتون رو هم دیده بودم!

خیلی عالیه موفق باشید!

منم لینکتون کردم!
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لینک های مفید

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 325
بازدید ماه : 525
بازدید کل : 36914
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 520
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد موزیک آنلاین

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس