بی دریغ باش مثل باران.....

بی دریغ باش مثل باران.....

حرف هایی ازجنس باران

داستان کوتاه

 

دوستی می گفت:

خیلی سال ها پیش که دانشجو بودیمبعضی از اساتید عادت به حضور و غیاب داشتند

تعدادی هم برای محکم کاری دوبار این کار را انجام می دادند ابتدا و انتهای کلاس که مجبور باشی

تمام ساعت سر کلاس بنشینی

هم رشته ای داشتیم که شیفته یکی از دختران هم دوره اش بود

هر وقت این خانم سر کلاس حاضربودحتی اگر نصف کلاس غائب بودند جناب

مجنون می گفت:استاد همه حاضرند! و اگر غائب کلاس این خانم بود و بس می گفت:

استاد امروز همه غائب اند،هیچ کس نیامده!

در اواخر دوران تحصیل ازدواج کردند و در دورا دور می شنیدم که بسیار

خوب و خوش هستند

امروز خبر دارشدم که آگهی ترحیم با نو را با  این مضمون چاپ کرده است:

"هیچ کس زنده نیست...همه مردند"



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت22:22---26 ارديبهشت 1393
غمگین بود اما از لیلی و مجنون و این حرا وشم نمیاد ..اصلا از عشق و عاشقی متنفرم احساس تو قلبم مرده
پاسخ:ببخشید اگه ناراحتتون کردم...


رضا
ساعت21:49---18 ارديبهشت 1393
سلام...
با اجازت اسم وبت را نوشتم پشت شیشه ماشینم...این دو سه مطلبت را با چه فونتی نوشتی من تقریبا تمام فونت ها را دارم اما نتونستم چیزی بخونم


saeedsingle
ساعت19:32---17 ارديبهشت 1393
وای نه خدای من

خیلی غم داشت خیلی....

وب خوبی داری

بهم سربزن اگه افتخار تبادل هم دادین خبرم کنین
پاسخ:ممنون که به وبلاگم سر زدید لینکتون کردم


fateme
ساعت18:56---17 ارديبهشت 1393
سلام آپمممم
پاسخ:ممنون از حضورتون


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت8:56---17 ارديبهشت 1393
زیبا و غمگین بود
پاسخ:ببخشید اگه ناراحتتون کردم


MOHAMMADREZA
ساعت12:44---16 ارديبهشت 1393
سلام وبت خیلی قشنگ هست

لطفا به منم سربزن

اگه با تبادل لینک موافقی بگو تا لینکت کنم


پاسخ:حتما


Kh
ساعت14:29---15 ارديبهشت 1393
سلام


خيلي زيبا ولي غم انگيز بود


يا مهدي!!


وقتي تو نيستي همه نيستند!!!


يعني هستند اما مثل تو نيستند!


العجل
پاسخ:ممنون از حضورتون


ترلان
ساعت17:00---14 ارديبهشت 1393
داغونم....

میدونی یعنی چی؟؟؟

یعنی"داغ اون"...!!!(
پاسخ:واقعا....چرا....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لینک های مفید

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 321
بازدید ماه : 521
بازدید کل : 36910
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 520
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد موزیک آنلاین

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس