بی دریغ باش مثل باران.....

بی دریغ باش مثل باران.....

حرف هایی ازجنس باران

بت

از آدم ها بت نسازید...!

این خیانت است...

هم به خودتان..هم به خودشان...!

خدایی می شوند که خدایی کردن نمی دانند...!

وشما در آخر می شوید سر تا پا کافر خدای خود ساخته...



نظرات شما عزیزان:

ثنــای دوست داشتنی
ساعت13:06---15 فروردين 1393
زیبااااااااااااا بود
پاسخ:ممنون عزیزم


zahra
ساعت8:22---14 فروردين 1393
لايككككككككككك
پاسخ:مرسی


✽✿kimia✿✽
ساعت11:35---13 فروردين 1393


شهاب الدین
ساعت20:19---12 فروردين 1393
ناله های حضرت زهرا هنوزآید به گوش/از فضای حسرت آلود غم افشان بقیع/ ای ولی حق تسلا بخش دلهای حزین/خیزو سامان ده به گلزار پریشان بقیع‎(تعجیل درفرج حضرتش 5 صلوات )

sajjad
ساعت20:29---11 فروردين 1393
مثل کسی است که شیطان به او گفت : کافر شو ! و او گفت من کافر شدم ! بعد شیطان گفت که من از تو بیزارم چون من از خداوند جهانیان میترسم !

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لینک های مفید

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 597
بازدید کل : 36986
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 520
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد موزیک آنلاین

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس