بی دریغ باش مثل باران.....

بی دریغ باش مثل باران.....

حرف هایی ازجنس باران

پست ثابت

کدام یک از این تصاویر به شما آرامش میدهد؟

 

کویر

 

 

غروب کویر

 

 

لب دریا

 

 

غروب دریا

 

 

جنگل

 

 

روز بارانی

 

روز برفی

 

 

       



نظرات شما عزیزان:

اسکنر جیبی
ساعت20:20---12 بهمن 1393
ممنون از سایت خوبتون
پاسخ:^_ ^


حانیه
ساعت23:33---26 آذر 1393
سلام فاطیما جونم...شرمنده
بخدا درسا اونقده زیادن...کوفت خرا..شیطونه میگه بزن شتو پتشون کن.اه اه اه
پاسخ:* * ^
پاسخ:*^*


ارمین
ساعت18:46---8 آبان 1393
سلام دمت گرم اجی عالی بودی

پاسخ:ممنون


آریوبرزن
ساعت2:19---20 مهر 1393
همه زیبا و ارامش بخشند اما روزای بارونی رو بیشتر دوست دارم
پاسخ:جالبه...!


missnarges
ساعت12:43---1 مهر 1393
به گالری منم بیــــــــــــــــــــــــــــ ـا
پاسخ:حتما


B♥A♥R♥A♥N
ساعت18:37---30 شهريور 1393
سلام دوست عزیزم وبت خیلی قشنگه به منم سر بزن
پاسخ:حتما


فاطمه
ساعت15:43---21 مرداد 1393
روز بارانی
پاسخ:جالبه


m
ساعت12:44---15 مرداد 1393
الهی جاده زندگیت هموار

آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی

تولدت مبارک فاطیما خانم عزیز
پاسخ:سلام مهناز خانم خيلى ممنون لطف کردين و به وبلاگم اومدين


Kh
ساعت12:11---10 مرداد 1393
    اي آنکه در نگاهت حجمي زنور داري

     کي از مسير کوچه قصد عبور داري؟



     چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابي

اي آنکه در حجابت درياي نور داري



  من غرق در گناهم، کي مي کني نگاهم؟



   برعکس چشمهايم چشمي صبور داري



    از پرده ها برون شد، سوز نهاني ما



    کوک است ساز دلها، کي ميل شور داري؟



      در خواب ديده بودم، يک شب فروغ رويت



      کي در سراي چشمم، قصد ظهور داري؟


پاسخ:خیلی زیبا بود


حانیه
ساعت20:04---9 مرداد 1393
لایــــــــــــــــــ ــــــک
پاسخ:مر30


حانیه
ساعت11:13---9 مرداد 1393
سلام.سلام...من اومدم فاطیما جووووووووونم
حالت خوفع عزیزم؟؟؟؟
منتظرما بازم بیا
راستی میدونستی وبت توپع؟؟ها؟
پاسخ:سلام.من خوبم تو خوبی؟ممنون وب تو هم خیلی خوبه


زهراصحراییان
ساعت16:16---7 مرداد 1393
من همرودوست دارم همشون نقاشی هی خداهستن که زیباست : X
پاسخ:ممنون همکلاسى و دوست گلم


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت12:16---4 مرداد 1393
سلام فاطیما جون،روزه و نمازاتون قبول،
در مورد قالب پرسیده بودی و لی این موردی نیست که با پرسیدن بشه درستش کرد، چون خیلی سخته ، و باید کلی کد رو جا به جا کرد و اصلا باید کلاسهای مربوط به این کارو رفته باشی و مهارت داشته باشی...و این کار هر کسی نیست که بتونه قالبو به اون شکل در بیاره...
پاسخ:ممنون ببخشید باعث زحمتتون شدم ممنون از حضورتون


عباسعلی باباگل زاده
ساعت0:35---2 مرداد 1393
همه اش آرامش بخش است ولی دریا بیشتر
پاسخ:واقعا


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت3:32---31 تير 1393
سلام فاطیما جون!
طاعات قبول باشه عزیزم!
قالب جدید و قشنگت هم مبــاااارک

پاسخ:ممنون الهه جون ولی من قالبم رو عوض نکرده بودم !!!!!!


حامد
ساعت18:38---27 تير 1393
غروب .چون طلوعش شیرینه
به امید طلوع مهدی عج
پاسخ:یا مهدی(عج)


محمد و مونا
ساعت5:22---26 تير 1393
یک طـــــرفه بودن ، همه چیز را خـراب میــکند

از خیـــــــــابانش بگـــــــــــیر ...

تا احساســش..
پاسخ:خیلی قشنگ بود ممنون از حضورت


ترلان
ساعت16:19---19 تير 1393
بـَعضـے وَפֿــتـآ


بـآیـَـכ تـَنهـآ بـآشـے ،


تَنهـآـے ِ تَنهـآ ....


هـے آهَنـگــ گوشـ بــכے ،


فِكــ ڪـُـنـے ،


هَمــہ چیـو بـریزـے تـُو פֿــوכتـــ ...


تـآ مـَرز ِ اِنفجـآر بـرـے ....


اونـوَפֿــ כر ِ اُتـآقـ ُ بـآز ڪـُـنے ُ بـآ هَمـوטּ


لـَبـפֿـَـنـכ مـَسـפֿــَرــہ ـے هَمیشگـے وـآنِــموכ ڪـُـنـے


ڪـہ هَمــہ چے פֿــوبــہ
پاسخ:واقعا زیبا بود


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت17:52---14 تير 1393
سلام فاطیما جون! خوبی عزیزم؟

روزه نمازاتون قبول!

عزیزم در مورد سوالی که پرسیده بودی، باید بگم منم خیلی دوست دارم که از نزدیک شما رو زیارت کنم ولی خب فکر نکنم تا اون موقع برنامه مون درست بشه و بتونیم بیایم مشهد، آخه بابای مهلا کار داره...

عزیزم من همینطوری هم دوست دارم پاسخ:سلام الهه جون ممنون که جوابم رو دادین محتاجیم به دعا انشاالله که بتونیم همدیگر رو در مشهد مقدس ببینیم


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت13:06---12 تير 1393
ســلام فاطیمای عزیزم! خوب هستی عزیزم؟ امیر محمد عزیزم چطوره؟خیلی وقت بود که نبودید و من دل نگرونتون بودم ، امروز که نظراتت رو دیدم خیـــلی خوشحال شدم
عزیزم بی نهایت خوشحالم که رتبه ی اول رو آوردی، البته معلومه که جزء شاگرد درس خونایی و تبریکات فراوون من رو بپذیر ، عزیزم رشته درسی من هم تجربی بود...
به مادر عزیزتون هم خیلی تبریک می گم ، سلام گرم منو به ایشون برسون...
خیلی دوست دارم گلم



پاسخ:سلام الهه جون مامانم هم سلامتون رو می رسونند خیلی لطف کردید الهه جون امیدوارم بتونم محبت هاتون رو جبران کنم.التماس دعا


سارا
ساعت17:49---5 تير 1393
سلام من دریلرو خیلی دوست دارم و واقعا بهم ارامش مبده.
وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی منتظر حضور گرمت هستم.
پاسخ:لطف داری


ترنم
ساعت12:25---30 خرداد 1393
لینک شدی
پاسخ:ممنون شما هم با افتخار لینک شدی


hojjat
ساعت1:13---9 خرداد 1393
غروب آفتابت تو وب بهم آرامش داد.عالی بود؟
پاسخ:جالبه!!!


meisam
ساعت14:40---8 خرداد 1393
لب دریا
پاسخ:جالبه


MOH3EN
ساعت18:50---20 ارديبهشت 1393
salam duse azizi man linketo ezafe kardam inam webloge dg mane inam link kon merc
www.nikata.loxblog.com


مریم
ساعت21:41---18 ارديبهشت 1393
سلام ممنون که بهم سر زدین....من لب دریا رو خیلی دوست دارم.هرچند از آب خیلی وحشت دارم...
پاسخ:جالبه


mohsen
ساعت16:14---18 ارديبهشت 1393
salam dusam age tunesti be vebe weblog manam sar bezan ba tashakor va lin kon
پاسخ:حتما شما با افتخار لینک شدید


مامان
ساعت8:13---17 ارديبهشت 1393
سلام.عزيزدلم خسته نباشي.

ساحل دريا كنار باباو تو اميرمحمد ب من آرامش خاصي ميده.

دوستتت دارررم
پاسخ:ممنون مامان جونم عاشقتم


fateme
ساعت17:01---16 ارديبهشت 1393
روز برفـــــــــــــــــــــــــــ ــی
پاسخ:جالبه...


محیا
ساعت14:44---16 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم با افتخار لینک شدی
پاسخ:مر30


آرتین
ساعت22:51---11 ارديبهشت 1393
سلام وبلاگتون خیلی زیباس به ما هم سر بزنید
پاسخ:حتما


ترلان
ساعت20:58---9 ارديبهشت 1393
گاهی انقدر دلم از مردم میگیرد که میخواهم تا سقف اسمان پرواز کنم و رویش دراز بکشم ارام و اسوده

مثل ماهی حوضمان که چند روزیست روی اب دراز کشیده است
پاسخ:آخی..نازی..ممنون از جضورتون و جملات ارزنده تون


ترلان
ساعت13:13---6 ارديبهشت 1393
غروب دریا
پاسخ:واقعا..جالبه


هانیه
ساعت18:07---1 ارديبهشت 1393
سلام وبت خییلی قشنگه اگ دوست داشتی به منم سر بزن راستی من لینکت کردم دوست داشتی لینکم کن
پاسخ:لطف داری لینکت می کنم


آرمین
ساعت17:33---31 فروردين 1393
روز بارونی....
پاسخ:واقعا...


tara
ساعت20:22---30 فروردين 1393
به بعضیام باس گفت عن
....
...
...
تو رو چه به من


محمد
ساعت9:42---29 فروردين 1393
روز باروني وب قشنگي داري
پاسخ:لطف داری


دختری با چشم های سبزآبی
ساعت20:05---28 فروردين 1393
فقط روز برفی و روز بارونیییییییییی!!!

خیلی خوبن!!!!!

خیلیییییییییییییییی!!!

مخصوصا روزای بارونی و قدم زدن زیر باروووون!

لینکی گلم!
پاسخ:مرسی.ممنون از حضورتون منم این روز ها رو خیلی دوست دارم


شهرزاد
ساعت14:00---28 فروردين 1393
روز بارونی،به شرطی که باد هم بیاد!!!!

راستی ممنون که بهم سر زدی،لینک شدی!!!
پاسخ:منم روز بارونی رو خیلی دوست دارم ممنون که لینکم کردید


زهرا
ساعت20:10---27 فروردين 1393
غروب دریا و روز بارونی
پاسخ:واقعا....


ツღ✘ⓚⓘⓜⓘⓐ✘ღ ツ
ساعت18:37---25 فروردين 1393
اور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥





























هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥





























حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥





























تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥





























تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥





























تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥♥





























کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥





























موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥





























همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥





























حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥





























پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥





























امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥




























پاسخ:مر30 زیبا بود


سرزمین نور
ساعت17:50---22 فروردين 1393
سلام ممنونم که نظر دادی

جواب سوالت یادم نبود

من از غروب افتاب دریا خوشم میاد

چون ارامش دریا و وسعت نور غروب میتونه خیلی چیزا یاد ادم بده

فعلا......
پاسخ:جالبه


سرزمین نور
ساعت14:54---22 فروردين 1393
سلام
سرزمین نور هم به فعالیتش برگشت اما تو به اون ادرسی که برات فرستادم هم بیا
این چند وقته اصلا نیمدی نظر بدی
منتظر نظرات خوبتم
ممنون


سرزمین نور
ساعت13:39---22 فروردين 1393
سلام
سرزمین نور به دلیل مشکلات کوچیک فعلا
فعالین نمیکنه اگه دوست داشتی به ادرس جدید زیر بیا همیشه از نظر های خوبت استفاده میکنم.
به امید نظری از وب قشنگت
http://www.basijnews.lxb.ir/


Kh
ساعت21:46---15 فروردين 1393
سلام عزيزم
اين بار لينك شدي
ببخشيد حواسم نبود !


علیرضا
ساعت20:52---15 فروردين 1393
سلام دوست عزیز وب قشنگی داری واقعا باحاله اگه دوس داری به منم سر بزن

ماه بانو
ساعت20:43---15 فروردين 1393
من آرزوکردم برایت یار باشم


آقا نمیخواهم به دوشت بار باشم.


یک لحظه هم نگذار من بی تو بمانم.


دیگر نمی خواهم پی اغیار باشم.


وقتی طبیب دردهای ناعلاجی،


من نذر کردم تا ابد بیمار باشم


اللهم عجل لولیک الفرج



پاسخ:ممنون واقعا زیبا بود


✿Áreƒeh✿
ساعت19:32---15 فروردين 1393
لب دریا _جنگل
پاسخ:واقعا جالبه


Kheyr
ساعت13:11---15 فروردين 1393
سلام وب عالی دارید اگه وقت کردید به منم سر بزنید ممنون
پاسخ:چشم حتما


من
ساعت13:33---14 فروردين 1393
سلام فاطیما جان.وبت خیلی خوشمل بود.من لینکت کردم تو هم بلینک عسیسم.منتظرتم
پاسخ:مرسی لطف داری ولی چرا آدرس وبلاگت راننوشتی؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لینک های مفید

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 275
بازدید کل : 36397
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 520
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد موزیک آنلاین

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس